Brand Styling

Stil, design och branding

Varumärkespsykologi nivå 3

Vill du stajla ditt varumärke som proffsen?

I den här kursen får du lära dig att stajla ditt eget varumärke med hjälp av kraftfull designpsykologi. Alla kan bli mästare på att stajla sitt brand med den här enkla och framför allt roliga tekniken.

Det här är fortsättningskursen i varumärkespsykologi på nivå 3. För att gå Brand Styling behöver du först ha läst nivå 2 i Attrahera med ord.

Mastermind

Skapa attraktivt visuellt material on the go

När du jobbar online skapar du konstant material: inlägg, kursmaterial och presentationer. Till din hjälp har du kanske anlitat en designer eller köpt färdiga mallar.

Dagligen behöver du anpassa dina mallar eller skapa nytt material för olika behov. Då är det hjälpsamt att ha ett öga för design som guidar dig rätt när du skapar.

Det fantastiska med tekniken du får lära dig i Brand Styling är att alla kan lära sig den och bli personen som snabbt avgör när något är on- eller off-brand.

Jag har utbildat allt från professionella formgivare till personer som hävdar att de inte “kan” design, i den här metoden.

Resultatet?

Båda grupperna skapar mästerverk fortare. De sållar snabbt bort allt som inte matchar designstilen. De vet vad de behöver hämta in mer av eller vad de behöver plocka bort för att uppnå förväntad visuell effekt.

Det är inte magi, det är strategi. Och du får lära dig denna kraftfulla brandingteknik inne i Brand Styling.

Signature Brand Style

4 veckor

Programupplägg

N

Design och stil

N

Undersök din stil, din målgrupp och dina konkurrenter så att du kan ta fram en kreativ riktning som sticker ut ur mängden

N

Avancera dina kunskaper i varumärkespsykologi nivå 3

N

Hur du använder färger, typsnitt, design och stil för att skapa ett enhetligt varumärke som visar exakt vem du är

N

Brand Discovery Book del 3: en personlig analys som ger dig total klarhet i hur ditt varumärke ska se ut

N

Lär dig det populära verktyget färgpsykologi

N

Förstå hur färgpsykologins harmoni finns representerad överallt.

N

Du kommer att hitta inspirerande harmoniska färgpaletter var du än är – i butiker, på restauranger och hemma hos dig själv

N

Bemästra A3 som är det tredje steget i min brandingmetod

N

Förstå hur teknikerna i A1 och A2 samspelar med tekniken i A3

Varumärke

Deltagarna berättar

Vad känner du idag för ditt arbete och varumärke efter att du har lärt dig hela A3-metoden?

Det känns roligt och självklart att prata och skriva om det jag erbjuder och kan.

Det som tidigare var svårt känns nu väldigt enkelt. Varumärket har blivit så mycket tydligare och jag mer självsäker.

ÄLSKAR mitt varumärke!

Det är så mycket enklare att arbeta med ett tydligt och mycket grundligt genomarbetat varumärke. Har satsat mycket på lyxigt, väl genomtänkt bildspråk vilket min kreativa sida i mig får pirr i magen av och älskar. Älskar min palette, mina typsnitt, mina [resultat från A3-metoden], ja ALLT! ❤️

Jag upplever att jag fått en större klarhet i vem jag är, hur jag ser ut och hur jag ska kännas.

Tacksam över lärdomarna kring [A3-metoden] som jag har med mig även när jag tänker design för kunder.

Det känns kraftfullt och äkta.

Jag känner mig inte klar utan fortsätter förstås att utveckla och förbättra. Det ligger i min natur.

Det här ingår i Brand Styling

4 veckor

✓ 1 coachingbrev inklusive arbetsbok

✓ Lektioner i text och/eller film

✓ Brand Discovery Book 3: personlig varumärkesanalys av Christine

✓ 2 individuella coachingsamtal á 30 minuter

Förkunskaper

Det här är fortsättningskursen i varumärkespsykologi på nivå 3. För att gå Brand Styling behöver du först ha läst nivå 2 i Attrahera med ord.

företagsmentor

Välj din plan för Brand Styling

Standard plan

2 månadsbetalningar

15 900 SEK/mån

Rabatterad plan

1 enkel betalning

29 900 SEK

Priserna är angivna exkl. 25% moms.

Vanliga frågor

Hur mycket tid förväntas jag lägga ner på kursen?

Du väljer själv hur mycket tid du vill lägga ner på coachingen.

Du får fylla i ett coachingbrev under kursen. Detta skickar du in och vi använder det som bas under coachingsamtalen.

Vad behöver jag förbereda innan kursen?

När du ska fylla i din ansökan guidas du genom en serie frågor om ditt nuläge och din vision för framtiden. Har du ett hum om vad du ska svara på frågorna – då är du redo för Brand Styling.

Då detta är en fortsättningskurs i varumärkespsykologi på nivå 3 bör du ha läst nivå 2 innan. För att gå med i Brand Styling behöver du ha gått kursen Attrahera med ord där du lär dig varumärkespsykologi nivå 2.

Vem kan gå kursen Brand Styling?

Alla som har läst varumärkespsykologi nivå 2 är behöriga att gå Brand Styling. Nivå 2 lär du dig i kursen Attrahera med ord.

Är ansökan bindande?

Nej. Du förbinder dig inte till något när du fyller in en ansökan. När du har skickat in formuläret får du ett bekräftelsemejl med mer info.

Bokningen blir bindande först när du tackar ja till din plats i följande steg.

Så här går processen till

Om du är redo att uppgradera ditt varumärke med psykologibaserad branding, fyll i ansökan nedan.

Din ansökan blir bindande först när du tackar ja till din plats i steg 2. Du har inget att förlora och allt att vinna när du tar första steget och fyller i formuläret.

1. Skicka in ansökan

Vi går igenom din ansökan och du får ett antagningsbesekd via e-post.

2. Tacka ja till din plats

När du har tackat ja till din plats får du din faktura.

3. Starta kursen

På ditt valda startdatum får du tillgång till kursens material.

Lär dig att stajla ditt varumärke på ett lyxigt, snabbt och framför allt roligt sätt

Ansök nu och fördjupa dina kunskaper i varumärkespsykologi på nivå 3

Ansök till
Brand Styling

Du förbinder dig inte till något när du fyller i ansökan och reserverar ett startdatum. Det betyder helt enkelt att du visar ett seriöst intresse för kursen och vi får informationen vi behöver för att säkerställa att kursen är en bra matchning.

Välj startdatum och svara på frågorna i ansökan nedan så återkommer teamet inom tre vardagar med ett antagningsbesked.

När du skickar in ansökan godkänner du Infoberrys allmänna villkor och integritetspolicyn.